About Me

Cinta D'Wangga merupakan penghias majlis perkahwinan cetusan ilham dan kreativiti Cik Maz,Azizul dan juga Fikri yang berpengalaman dalam menatarias bukan sahaja majlis perkahwinan.Cinta D'Wangga bukanlah sebuah butik andaman seperti yang ada.Cinta D'Wangga hanya beroperasi dari sebuah rumah yang terletak di Taman Mewah,Kamunting Perak.Keunikan kami adalah pelanggan dilayan secara individu dimana mereka perlu membuat temu janji terlebih dahulu.Temu janji boleh dibuat melalui telefon atau terus berkunjung ke teratak kami.Hiasan bungaan segar menjadi imej dan keistimewaan kami dalam mewarnai detik bersejarah penyatuan dua hati tanpa membebani bajet pelanggan.Pelanggan perlu membayar deposit tempahan 50% dari harga pakej sewaktu menempah.Baki pembayaran harus dijelaskan setelah hiasan majlis disempurnakan.Seandainya pembayaran tidak dijelaskan,pihak Cinta D'Wangga berhak untuk tidak meneruskan dengan perkhidmatan antara Cinta D'Wangga & pelanggannya

Wednesday 18 May 2011

Display Set by Cinta D'wangga

Entri kali ni acik yg update! atas kesibukan dengan urusan yg lebih besar, angah tak dpt nk update blog. so acik pulak ambil alih untuk update. Entri kali ni, acik cuma nk upload gambar-gambar pelamin yg kami design sekadar untuk display di galeria kami, Cinta D'wangga bertempat di No 2, Lorong Mewah 22, Tmn Mewah, 34600, Kamunting, Perak. Hope korang semua berpuas hati dgn gambar2 yg di upload kali ni.

.......3.......


......2........


......1........



mempersembahkan!!!!




.....................................................LOADING>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>








 Bertemakan merah dan putih, memang nampak terserlah keseriaannya.. Pelamin tampak ringkas tapi cukup elegen!! klu pelamin macam ni, kebiasaannya harga antara rm900-1200.. bergantung pada material yg digunakan.. jenis dan gred bunga!






Diserikan lagi dengan pantulan cahaya daripada lampu chandelliar! membuatkan pelamin bertambah romantis!


 Inilah PowerMan kami merangkap abg ipar acik.. Muka ganas tapi mmg kreatif dan mesra pelanggan. Pelbagai idea yg beliau kongsikan bersama kami. Diimport khas dari Gurun, Kedah


 Lighting juga memainkan peranan penting. Pantulan cahaya menaikkan seri pelamin justeru menyerlahkan pasangan mempelai tika bersanding!


 Old Scool Style.. Ada berani sanding pakai macam ni.. nk cantik lagi, pakai songkok tinggi! perghh.. menangkap!




 Ini pula insan yg bernama Mazhana@Kak Maz. beliau merupakan share partner kami.. Sentiasa bersama kami tatkala susah dan senang tanpa meminta balasan. Kak Maz berkemahiran dalam menggubah hantaran serta apa jua berkaitan bunga. Beliau agak cerewet dan hasil kerja mmg superb yeop!



















 Dipenjara kasih disulami sayang!


Untaian kasih pengikat jiwa

No comments:

Post a Comment